И аз ще бъда жива, вечно жива,
защото мойто слънце няма да залязва.
~Петя Дубарова

четвъртък, 16 декември 2010 г.

Истината е, че дори не знам какво правя тук.

Не съм блогвала от толкова време, че чак ми прилича на отделен свят.
Досега пишех в една малка кожена тетрадка, където има няколко билета, две-три рисунки, няколко бележки, неща, които или искам да виждам, или не.
Идеята да си споделям мислите в интернет по едно време ме докарваше до духовно изприщване.
Сега усещам, че май блогването ми трябва, въпреки и толкова да ми се гадеше от него по едно време. Трябва ми да изливам и изтисквам до болка изтерзани клетки някъде, както и да пиша за щастиещастиещастие, защото държа ли което и да е от двете в себе си просто ще експлодирам. Такава ми е душата, такъв ми е умът, такова ми е сърцето - всичко карам докрай. До краен предел. До точката на пречупване.
Въпреки че точно сега, макар и да съм близо, не съм там.
Боли ме, че преди всичко, което дишах и чувствах беше творчество. Перифразирайки Уудхаус, човек не може портокал да хвърли на улицата без да изпищя артистично. И, о да, имаше изливане, горките листи, бели, сиви, с молив, с мастило, колко поезия и сюреалистични рисунки, които само аз си разбирам, издишах тогава.
А сега съм дълбоко, чак до колене в зимата.
Сменям Пласибо с Натали Имбру(г)лия, чета Алекс и нейните безсъници, които ми миришат на море и на канела, чета и Стивън Кинг, Маркъс Зюсак и Дилов-син, а когато открия, че вече имам по осем часа отгоре на всеки един ден, в които би трябвало да спя, но тялото и умът не ми позволяват, изваждам една смела усмивка и казвам, че съм добре.
Не съм добре.
Изобщо не съм добре.
Смисълът на тоя пост се разтича като водна боя.
Така е през зимата. Студено и неприветливо.

Няма коментари:

Публикуване на коментар